Vážení a milí pacienti DIAvize,
v posledních dnech se nám opakovaně stává, že objednaní pacienti nedorazí na vyšetření.
Našim cílem je věnovat se každému z vás individuálně, s náležitou pozorností, a také s dostatkem času.
Samozřejmě rozumíme tomu, že jsou situace, kdy je potřeba termín kontroly změnit a rádi vám v takovém případě nabídneme termín nový. Velice nás však mrzí, že někteří pacienti nemají ani slušnost zavolat, že nemohou dorazit a zbytečně blokují termíny ostatním pacientům.
Neradi se k tomuto kroku přikláníme, ale vzhledem k zhoršující se situaci si Vás dovolujeme informovat, že dle § 48 odstavec 2 Zákona o zdravotních službách, budeme pacienty po propadlém druhém neomluveném termínu vyřazovat z evidence DIAvize.

Děkujeme všem pacientům, kteří s námi spolupracují zodpovědně a s ohledem na ostatní.

Tým DIAvize
2/5/2019